Ira Payer, kreativna direktorica branding agencije Superstudio u razgovoru za Forbes Hrvatska govorila je o procesu kreiranja novog vizualnog identiteta ENNA grupe.
– Naš zadatak bio je artikulirati sustav koji može staviti pod isti kišobran sve ove djelatnosti i povezati ih u koherentan, prepoznatljiv identitet koji je pak dovoljno fleksibilan da može dugo i dobro trajati. Osim toga, nastojali smo ugraditi ambiciju i optimizam koje smo osjetili u kompaniji i koji su nam djelovali poticajno da predložimo nešto neočekivano i hrabrije, ali po našem mišljenju autentično – kaže Payer.
Proces rada na rebrandingu trajao je dvije godine. Payer kaže da su u početku razmatrali i neke konvencionalnije i puno opreznije pristupe redizajnu. No, korak po korak, kroz istraživanja, radionice i rad na pozicioniranju, ipak im se ovaj koncept iskristalizirao kao najbolji – u smislu da vjerodostojno odražava smjer razvoja.
– Ovaj je koncept bio naš favorit, i najzanimljiviji za razradu jer stvarno ima potencijal za dobar budući dizajn, ali bilo je važno da ga je i Enna prepoznala kao onaj koji predstavlja smjer u kojem se kreću, kako sebe vide i kako žele da ih vide drugi. Drago nam je što se razvio takav scenarij, jer kod ovako složenih projekata nikad ne bismo nagovarali na rješenje koje naručitelj ne bi prigrlio i osjetio kao svoje. U tom smislu, ovaj je rebranding sigurno kompatibilan s jednom novom, pristupačnijom i otvorenijom korporativnom slikom – pojašnjava.
Cijeli razgovor s Irom Payer možete pročitati na portalu Forbes Hrvatska.
Anton Barbir novi član uprave ENNA grupe
Odabrani dobitnici nagradnog natječaja ENNA Nexta „Život sa zvijezdom“
Gregor Glušič sudjelovao na konferenciji “Kvarner 2030. – transformacija i investicije”
Leon Dolušić iz ENNA Transporta na konferenciji “Transport i logistika”
Dizajnerica Ira Payer u razgovoru za Forbes govori o novom vizualnom identitetu ENNA grupe