Ira Payer, kreativna direktorica branding agencije Superstudio u razgovoru za Forbes Hrvatska govorila je o procesu kreiranja novog vizualnog identiteta ENNA grupe.
– Naš zadatak bio je artikulirati sustav koji može staviti pod isti kišobran sve ove djelatnosti i povezati ih u koherentan, prepoznatljiv identitet koji je pak dovoljno fleksibilan da može dugo i dobro trajati. Osim toga, nastojali smo ugraditi ambiciju i optimizam koje smo osjetili u kompaniji i koji su nam djelovali poticajno da predložimo nešto neočekivano i hrabrije, ali po našem mišljenju autentično – kaže Payer.
Proces rada na rebrandingu trajao je dvije godine. Payer kaže da su u početku razmatrali i neke konvencionalnije i puno opreznije pristupe redizajnu. No, korak po korak, kroz istraživanja, radionice i rad na pozicioniranju, ipak im se ovaj koncept iskristalizirao kao najbolji – u smislu da vjerodostojno odražava smjer razvoja.
– Ovaj je koncept bio naš favorit, i najzanimljiviji za razradu jer stvarno ima potencijal za dobar budući dizajn, ali bilo je važno da ga je i Enna prepoznala kao onaj koji predstavlja smjer u kojem se kreću, kako sebe vide i kako žele da ih vide drugi. Drago nam je što se razvio takav scenarij, jer kod ovako složenih projekata nikad ne bismo nagovarali na rješenje koje naručitelj ne bi prigrlio i osjetio kao svoje. U tom smislu, ovaj je rebranding sigurno kompatibilan s jednom novom, pristupačnijom i otvorenijom korporativnom slikom – pojašnjava.
Cijeli razgovor s Irom Payer možete pročitati na portalu Forbes Hrvatska.
Gregor Glušič sudjelovao na konferenciji “Kvarner 2030. – transformacija i investicije”
Leon Dolušić iz ENNA Transporta na konferenciji “Transport i logistika”
Dizajnerica Ira Payer u razgovoru za Forbes govori o novom vizualnom identitetu ENNA grupe
ENNA grupa predstavila plan razvoja 2030/35 i novi vizualni identitet
ENNA Opskrba postala ENNA Next