Zagreb, 23. rujna 2024. – Od ponedjeljka 23. rujna 2024. godine promijenjeno je ime našeg trgovačkog društva ENNA Opskrba d.o.o. u ENNA Next d.o.o.
Osim navedene promjene imena društva nisu se dogodile nikakve druge promjene te su svi ostali podatci (OIB, MBS, Adresa, Osobe ovlaštene za zastupanje, IBAN, SWIFT, EIC,…) našeg trgovačkog društva ostali isti.
Navedena promjena nema nikakvog utjecaja na poslovanje, poslovne, ugovorne i druge odnose trgovačkog društva s poslovnim partnerima, kupcima, dobavljačima i ostalim subjektima.
Slijedom navedenoga od 23. rujna sva naša komunikacija bit će pod novim imenom ENNA Next d.o.o.
Od ponedjeljka 23. rujna 2024. godine ENNA grupa ima novi vizualni identitet. On odražava činjenicu da se ENNA grupa mijenja, raste i širi na nova tržišta, da je diverzificirala poslovanje i da poslujemo u svijetu koji se brzo mijenja.
Želimo stvoriti brand koji je suvremen, uvjerljiv i privlačan i koji odražava naše vrijednosti. Naš je cilj izgradnja snažnijeg identiteta i diferenciranje od konkurencije.
ENNA grupa je robustan poslovni sustav koji se zna i može nositi s izazovima, a istodobno je dovoljno fleksibilan za laku prilagodbu svim budućim promjenama.
U procesu rebrandinga, a temeljem rezultata istraživanja tržišta, promijenili smo logotipove/zaštitne znakove svih tvrtki u grupi, ali i njihov cjelokupni vizualni identitet.
U diviziji ENERGIJA tvrtke su simbolički oblikovane kružno, što odražava neprestani tok energije. Tvrtka ENNA Opskrba promijenila je ime i postala ENNA Next, odražavajući našu usmjerenost na budućnost. U diviziji HRANA, novi vizualni identitet naglašava plod kao završni simbol, dok u diviziji LOGISTIKA linije simboliziraju organiziranost i usmjerenost.
U ENNA grupi njegujemo izvrsnost, cijenimo znanje, uvažavamo različitosti i poštujemo naše zaposlenike i poslovne partnere. Za nas, rast ne znači samo da postajemo veći, rast znači i da postajemo bolji.
Upravo to je način na koji smo u ENNA grupi odlučili rasti.
Zato naš novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici glasi:
Way to grow. odnosno Za sutra koje vrijedi.
Slogan divizije Energija glasi: Turning energy into value ili Energija koja donosi vrijednost
Slogan divizije Logistika glasi: Bringing value everywhere ili Donosi vrijednost, svuda
Slogan divizije Hrana glasi: Where opportunities grow ili Gdje prilike rastu
Rebranding smo odlučili predstaviti i kroz video animaciju.
Gregor Glušič sudjelovao na konferenciji “Kvarner 2030. – transformacija i investicije”
Leon Dolušić iz ENNA Transporta na konferenciji “Transport i logistika”
Dizajnerica Ira Payer u razgovoru za Forbes govori o novom vizualnom identitetu ENNA grupe
ENNA grupa predstavila plan razvoja 2030/35 i novi vizualni identitet
ENNA Opskrba postala ENNA Next